לוחמי צדק • 'רשות השידור' עיקלה את חשבון הבנק של המשפחה החרדית

    ארי וידר 3 Comment on לוחמי צדק • 'רשות השידור' עיקלה את חשבון הבנק של המשפחה החרדית
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התראות מרתיעות לתשלומים מתקבלות מידי פעם בתיבות הדואר של משפחות רבות בישראל. אולם לא מעט משפחות חרדיות הופתעו במשך השנים האחרונות לקבל מכתבי התראה מאגף הגביה ברשות השידור, על מנת שישלמו אגרת טלוויזיה, למרות שבביתם הס מלהזכיר אפילו את שם המקלט.

    אצל כמה ממקבלי המכתבים נפתרה הסוגיה ברגע שטרחו לעדכן את רשות השידור כי הינם שומרי תורה ומצוות אשר לא משתמשים בשירותי הטלוויזיה, אבל הסתבר שלא תמיד זה הספיק.

    משפחת פרץ מבית שמש קיבלה מספר פעמים מכתבים מאגף הגביה ברשות השידור. לדברי בני המשפחה, הם עידכנו פעם אחר פעם את רשות השידור כי אינם מחזיקים במקלט טלוויזיה, אולם דבר לא עזר, ובאחרונה גילו לתדהמתם כי בוצע עיקול בחשבון הבנק שלהם כאשר רשות השידור הקפיאה 1380 שקלים מחשבון הבנק לטובת אגרת טלוויזיה.

    "העוול זועק לשמים, אנו חרדים ולא משתמשים בכלל בדבר הזה ואני מסכים שיבואו לבקר בביתי ללא התראה לבדוק את זה", אמר אב המשפחה ל"לוחמי צדק".

    מדור "לוחמי צדק" של אתר 'קול חי' נכנס לפעולה והודות להתערבותנו בוטל העיקול.

    יואב אשכנזי סמנכ"ל הגבייה בפועל ברשות השידור מסר ל"ללוחמי צדק" כי "לאחר בדיקת הפנייה בהתאם לנתונים הקיימים ברשותנו הוחלט לבטל את חובות הפונה ולציין ברשומות כי אינו מחזיק במקלט. הודעה נמסרה לחברת מגע"ר לצורך הסרת העיקול".

    נתקלתם גם אתם בעוולה צרכנית? פנו אלינו באמצעות המייל האדום שבראש האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אשריכם אשריכם.
      הלואי שזה יביא הרתעה לחברות\עסקים שמנצלים אנשים תמימים……………